Subject: FW: Palun minu nimele veel
From: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Fri, 14 Jun 2024 15:37:12 +0300

From: Valdur Viiklepp <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, June 12, 2024 1:40 PM
To: Tuuli Tsahkna <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Karl-Joonatan Kvell <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Vahastu alajaama juurdepääsutee lepingulisa (7.1-1/23/7845-3)

Tere

Seoses Vahastu alajaama mahasõidu investeeringute külmutamisega ning
meievahelise lepingu nr. 7.1-1/23/7845-3 täitmisega sooviksime koostada
lepingulisa, mille kohaselt saaksime mahasõidu lõplikku väljaehitamist
edasi lükata. Teen ettepaneku panna mahasõidu täieliku väljaehitamise
lõpptähtajaks 19.05.2028 (5 aastat lepingu sõlmimisest)

P.S.

Mahasõit on kuni katendi paigalduseni valmis. Hetkel sellel kasutust ei
ole, kuna alajaamasid ehitama veel ei hakata. Avaldasin Timmo Tederile
soovi teostatud tööd koos üle vaadata, kuid tema sõnul puudub sellel mõte
enne, kui oleme lepingupartneriga konkreetselt midagi kokku leppinud.
Sellegipoolest sooviksin võimalusel koos teie esindajaga teostatud tööd
lähiajal üle vaadata, et veenduda tee ohutuse ning säilimise tagamises
antud olukorras.

Lugupidamisega

Valdur Viiklepp

Project Manager

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 5615 2225